SLADICA IZ LISTNATEGA TESTA

SLADICA IZ LISTNATEGA TESTA 

Sestavine: 

  • listnato testo
  • sladkor v prahu
  • cimet v prahu
  • 5žlic masla za premaz
  • maline
  • vanilijeva krema/iz vrečke


Rada bi vam zaupala recept, ki me je rešil iz zagate ko sem dobila klic... pridemo čez 30 min... odprla sem hladilnik in imela sem na izbiro samo maline in listnato testo. 
Vzela sem modelčke v obliki trikotnika ter v obliki srčka, ki jih uporabljam večinoma za piškote. Testo sem zvaljala na tanko plast in uporabila model srčka in trikotnika.  Testo sem premazala z maslom, posula cimet in sladkor v prahu. Položila sem vse skupaj na  peki papir in dala peči na 180 stopinj dokler ni dobilo svetlo rjavo barvo. 

Vzela sem vanilijevo kremo v prašku jo zmešala po navodilih in jo dala v servirno vrečko. Testo je bilo hitro pečeno, posula sem ga z sladkorjem v prahu in dodala kremo in položila plast pečena testa,plast kreme,maline,plast testa, kakor komu paše, dobro se prileže zraven se malček naribane limete. Še boljše za tople dni, stisnjen sok limete dodamo lahko v sladko-smetano in dobimo osvežilno poletno kremo. Kremo lahko naredimo tudi iz marscarponeja, nutelle, bele lino lade, čokolade... 

Komentarji

Priljubljene objave