Kostanjev pire po moje

KOSTANJEV PIRE PO MOJE                                         Sestavine:


300 g kostanjevega pireja oz. mesa kuhanega kostanja
3 žličke sladkorja v prahu (če ste sladkosnedi, naj bodo zvrhane)
3 žličke ruma
1 vanilijev sladkor

smetana za stepanje
temen kakav v prahu (ali naribana čokolada)/kokos/rjavi sladkor
Kostanje skuhamo (kostanji se kuhajo približno eno uro), olupimo in iztisnemo meso kostanja. To naredimo najlažje tako, da kuhan kostanj prerežemo in z žlico izdolbemo meso. S tem načinom se znebimo tudi tiste notranje kožice kostanja, ki bi drugače sladico zagrenila. Če nimamo svežega kostanja, lahko kupimo v trgovini že kuhan oz. pečen kostanj. 

Kostanjevemu mesu dodamo sladkor, rum in vanilijo ter dobro premešamo. Sesekljalnik opravi to odlično in hitro namesto nas.

Če hočemo, da je kostanjev pire lepo rahel, ga na koncu iztisnemo skozi stiskalec za krompir. 

Na dno kozarca damo najprej malo stepene sladke smetane, nato kostanjev pire in na vrh spet smetano. Če so kozarci globoki, smetano in kostanje nadevamo v večih plasteh. Kostanjev pire je namreč precej nasiten in ga je potrebno "razbiti" oz. osvežiti s smetano. Jaz sem dala eno veliko žlicko kostanjevega pireja in smetano. V drugem kozarcu sem na dno dala kostanjev pire ter dodala čok.puding in po vrhu potresla kostanjev pire. Pa dober tek! 

Komentarji

Priljubljene objave